Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamgorka11
Usher
Dołączył: 21 Cze 2022
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:34, 30 Lis 2023 Temat postu: Zarządzanie pracą w contact center? |
|
|
Macie jakieś doświadczenie w temacie zarządzania pracą w contact center? Ewentualnie jaki kierunek byście polecili jeśli chodzi o rozwój kadry kierowniczej? Jak znacie jakieś dobre kierunku kursy, to dajcie znać jak to wygląda i co warto wybierać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Niworo
Lubi gadać
Dołączył: 27 Cze 2022
Posty: 559
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:04, 01 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
Obecnie to dynamicznie rozwijająca się branża więc można się spotkać z takimi kursami jak [link widoczny dla zalogowanych] gdzie przygotowuje się do kierowania zespołem w call center więc można brać to pod uwagę i tam próbować udoskonalać swoje umiejętności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|